Jump to content
Romania Forum

Publicitatea este afişată doar vizitatorilor. - Click aici pentru înregistrare

Noile pagini facebook (fan pages) cu aspect Timeline - Cronologic


Marius

Recommended Posts

  • Management

La data de 30 Martie 2012, toate paginile de Facebook vor primi un design nou.

Aspectul Timeline (cronologic) va fi introdus si pentru paginile Facebook (paginile pentru afaceri, branduri sau organizatii).

Noutati:

vlvZCMw9fsY.pngImaginea brand-ului

Puteti adauga un banner (cover photo) similar celui din profilele facebook.

zt6Ow0obiBV.pngEvidenţiati ceea ce este important si conteaza

Puteti scoate in evidenta postarile sau evenimentele importante prin fixarea posturilor respective in partea superioara a paginii astfel incat vizitatorii paginii sa le poata observa cu usurinta.

1fkoXGj0URC.pngAdministrarea totala a paginii intr-un singur loc

Puteti vedea activitatea recenta si raspunde la mesajele private in partea dreapta sus a paginii.

7WLUQg9eifd.jpg

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Publicitatea este afişată doar vizitatorilor. - Click aici pentru înregistrare

  • Management

Cover photo - coperta

Cover photo (coperta) este imaginea mai mare din partea de sus a paginii, chiar deasupra pozei de profil a paginii. Aceste imagini sunt intotdeauna publice, ceea ce inseamna ca oricine viziteaza pagina va putea sa le vada.

Pentru a adauga o coperta - cover photo:

  • Mergeti la pagina
  • Faceti click pe 220070894714080_77151673.pngAdd a Cover - Adaugati un coperta
  • Incarcati o fotografie din calculator sau alegeti o fotografie din albumele de fotografii existente
  • Dupa ce ati ales o fotografie, o puteti repozitiona prin click pe imagine, miscand cursorul in sus sau in jos
  • Faceti click pe Save - Salvare.

Cover photo (coperta) are urmatoarele dimensiuni: 851 pixeli latime si 315 pixeli inaltime. Daca incarcati o imagine mai mica decat aceste dimensiuni, acesta va fi "intinsa" la aceasta dimensiune.

Imaginea pentru cover photo (coperta) trebuie sa aiba cel putin 399 pixeli si nu trebuie sa contina:

  • Informatii privind anunturi de vanzari/cumparari, pret sau indemnuri "Download de pe site-ul nostru"
  • Informatii de contact, cum ar fi adresa de web, e-mail, adresa de corespondenta sau orice alte informatii ce sunt destinate pentru pagina din sectiunea "Despre" - "About section"
  • Trimiterle la elemente din interfata de utilizator, cum ar fi "Like" ori "Share", sau orice alte caracteristici ale site-ului Facebook
  • Apelurile de actiune, cum ar fi "Spune prietenilor tai" sau "Get it now".

Cover photo (coperta) nu trebuie sa induca in eroare si nu trebuie sa incalce drepturile de proprietate intelectuala ale tertilor.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • Management

Nu stiu daca permite .gif.

Evidentierea postarilor sau evenimentelor importante

Va exista posibilitatea de a scoate in evidenta orice post de pe pagina.

Cand puneti cursorul peste un post de pe pagina, apare in dreapta sus pictograma 261211860580476_1754471600.png

Daca veti da click pe aceasta pictograma, intregul post se extinde pe tot ecranul.

Posturile fixate sunt mesaje de pe pagina ce au fost alese de administratori sa fie afisate in mod vizibil, in partea de sus a paginii respective.

Un post fixat (pinned) apare intotdeauna in partea din stanga sus a unei pagini si are acest stegulet 239180129497043_1459184373.png, in coltul din dreapta.

Posturile fixate in pagina de adminstratori raman sus timp de 7 zile. Dupa aceasta perioada acestea revin la data la care au fost postate in cronologia paginii.

Mesaje de la persoanele care au dat "Like" pt pagina nu pot fi fixate. Noua pagina TimeLine ofera posibilitatea de a fixa numai posturi create de administratori.

Pentru a fixa un post in partea de sus a paginii dati click pe pictograma ce simbolizeaza un creion 235598533193464_1194213358.png din coltul dreapta sus a postului respectiv, dupa care selectati Pin to top.

235598533193464_1648962274.jpg

Postul va fi mutat in partea stanga sus a paginii, iar pe coltul din dreapta sus al postului va aparea un stegulet de culare portocalie 235598533193464_1966445898.png

235598533193464_195509343.jpg

Atentie!

Nu se poate fixa mai mult de un singur post in partea de sus a paginii.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • Management

Panoul de administrare al noii pagini Facebook

A fost creeat un nou panou de administrare in partea de sus a paginii, care se poate deschide sau se inchide pentru a nu mai fi nevoiti sa accesam o noua pagina in vederea efectuarii unor modificari.

Panoul de administrare al noii pagini Facebook contine:

  • Notificarile privind activitatea pe pagina
  • Mesaje private - o noua facilitate oferita paginilor Facebook (anterior mesageria privata nu era disponibila pentru paginile Facebook)
  • Statistici si grafice de performanta
  • Log-urile de activitate ce permit administrarea continutului de pe pagina
  • Meniul de editare ce permite efectuarea de modificari la setarile paginii

Pentru a deschide panoul de administrare faceti click pe Admin Panel 2qwk5ya.png aflat in coltul din dreapta-sus a paginii. Pentru a inchide panoul de administrare, faceti click pe butonul Hide 30w2t8h.png din coltul dreapta sus.

20apcli.png

Panoul de administrare este disponibil numai pentru administratorii paginii.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • Management

Page Tab sunt acum afisate prin casutele de sub Cover photo, iar pozitia acestora poate fi modificata de administratorul paginii cu exceptia casutei de fotografii a carei pozitie nu poate fi schimbata.

rtmgix.png

Pentru a schimba ordinea in care apar casutele de sub Cover photo trebuie sa parcurgeti urmatoarele etape:

  • Extindeti meniul de aplicatii, făcând clic pe 356113237741414_951938184.gif din partea dreapta
    173376349438782_1480736675.jpg
  • Puneti cursorul (mouse) pe casuta care doriti sa o modificati si faceti click pe pictograma creion care apare 173376349438782_398670712.png
  • Alegeti page tab-ul sau aplicatia care doriti sa apara in acel loc din meniul.

Pentru a elimina o aplicatie sau page tab, selectati Remove from Favorites. Nu se poate muta vizualizarea fotografiilor, care va aparea intotdeauna pe primul loc.

Atentie!

Noua infatisare TimeLine a paginii afiseaza doar primele 3 Tab. Asigurati-va ca ati aranjat aceste tab in functie de prioritatile si importanta acestora.

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Nu prea imi place.

Spre exemplu la ultima postare mi-a aparut exact locul de unde am scris (tara, oras, aeroport). Exact.

Cum pot anula dar sa-mi ramana postarea?

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • Management

O serie de functii noi au fost integrate in paginile companiilor care au prezenta pe Facebook începând cu luna iunie 2012.

Practic, e vorba de noi unelte pentru un management mai bun al respectivelor pagini implementat intr-un mod cat mai prietenos.

In sectiunea de configurare a respectivelor pagini acum se pot defini tipuri de utilizatori cu roluri diferite cand vine vorba de interactiunea cu continutul de pe site. Intitulata Admin Roles, in aceasta sectiune managerii de site pot defini 5 tipuri de utilizatori. Exista manageri, creatori de continut, moderatori, responsabili de reclama si analisti – fiecare cu restrictii diferite cand vine vorba de postat sau sters continut, de moderat comentarii, etc.

Facebook a introdus si posibilitatea programarii aparitiei unor posturi, prin apasarea pe o icoana de ceas mic din coltul din dreapta sus al unui post nou. Update-urile pot fi programate cu minim 10 minute inainte si maxim 6 luni si nu pot fi mai dese de 15 minute.

Link to post
Share on other sites
roxanalaptopnews

Facebook a introdus si posibilitatea programarii aparitiei unor posturi, prin apasarea pe o icoana de ceas mic din coltul din dreapta sus al unui post nou. Update-urile pot fi programate cu minim 10 minute inainte si maxim 6 luni si nu pot fi mai dese de 15 minute.

Asta e o functie utila! Mi-a facut viata mai usoara, in sensul ca dorm mai mult dimineata! :D

Link to post
Share on other sites
roxanalaptopnews

Doar nu te trezeai mai devreme dimineața pentru a posta pe facebook? :huh:

Ba da! Dar nu vorbim de un cont sau o pagina personala, ci de o pagina care trebuie administrata permanent! :)

Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...
traiandragan

poti sa atasezi un prtsc cu locatia acelui ceas mic din coltul din dreapta, la care faci referire ? eu nu-l gasesc - multumesc

Link to post
Share on other sites
  • Management
Marius

Trebuie să fii logat cu contul paginii facebook, iar în caseta de postare îţi apare în stânga jos.

Dai click pe pictograma ce reprezintă un ceas şi după stabileşti data (anul luna ziua etc.). Vezi imaginea de mai jos:

 

post-1-0-30991700-1369136901_thumb.png

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • Marius
      By Marius
      Dacă aveţi o pagină de Facebook unde publicaţi conţinut pentru persoanele interesate, începând din Ianuarie 2015 va fi aproape inutil şi aproape imposibil să afişezi conţinutul respectiv în NewsFeed-ul acestora.
       
      Numai dacă plăteşti conţinutul va fi afişat persoanelor ce au dat like la pagina, iar asta pentru că Facebook consideră că mesajele promoţionale strică experienţa utilizatorilor.
       
      Anunţul oficial al celor de la Facebook: An Update to News Feed: What it Means for Businesses
    • Marius
      By Marius
      Statistici pentru pagini Facebook
       
      Statisticile paginilor Facebook ajută administratorul să înţeleagă şi să posteze conţinut mai interactiv pentru publicul său.
       
      Statisticile pentru pagini permit deţinătorilor de pagini Facebook să-şi îmbunătăţească modul în care postează conţinut, afişează reclame şi se conectează cu persoanele importante pentru ei, oferind statistici despre Aprecieri (Like-uri), Impact, Vizite, Postări şi Persoane.
       
      Pagina "Prezentare generală" oferă datele despre performanţele paginii din ultimele şapte zile. Accentul se pune pe trei statistici de bază:
      Aprecierile pentru pagină: Numărul total de aprecieri şi aprecierile noi primite de pagina Facebook Impactul postărilor: Numărul total de persoane unice cărora li s-au afişat pagina şi postările de pe pagină Interacţiunile: Numărul total de persoane unice care au interacţionat cu pagina Facebook, dar şi numărul total de persoane pe diferite tipuri de interacţiune
       
      De asemenea, sunt afişate şi cele mai recente 5 postări, astfel încât administratorul paginii să poata verifica rapid starea şi performanţa acestora.
      Se recomandă urmărirea postărilor care generează cele mai multe interacţiuni şi postarea de conţinut similar, astfel încât mai mulţi utilizatori Facebook activi să interacţioneze cu postările din Noutăţi.
       
      Aprecieri
       
      În fila "Aprecieri", sunt afişate trei statistici de bază:
      Numărul total de aprecieri ale paginii Facebook Numărul net de aprecieri (aprecieri şi aprecieri anulate) De unde provin aprecierile paginii Facebook
       
      Pentru a vedea detaliile unui grafic de aprecieri se poate da click pe el pentru a fi afişate mai multe informaţii din ziua respectivă. De asemenea, se poate selecta o perioadă de timp mai mare de o zi, ţinând apăsat şi trăgând cursorul în interiorul unui grafic. Pentru toate graficele din fila "Aprecieri", fereastra pop-up afişază sursele aprecierilor şi sursele aprecierilor anulate ale paginii Facebook analizată pentru perioada de timp selectată.
      De asemenea, se poate da click pe o statistică din caseta de referinţe aflată în partea dreaptă, pentru a compara datele în timp.
       
      Impact
       
      Fila "Impact" afişează:
      Impactul postărilor, împărţit în două categorii: plătit şi organic Interacţiuni pozitive: Aprecieri, comentarii şi distribuiri Interacţiuni negative: Un utilizator care ascunde o postare, ascunde toate postările, raportează spam sau anulează aprecierea paginii Facebook Impact total: Numărul total de persoane unice cărora li s-a afişat o activitate de pe pagina Facebook
       
      Dacă se ţine apăsat sau se trage cursorul în graficele "Impactul postărilor", "Interacţiuni pozitive" sau "Interacțiuni negative", fereastra pop-up va afişa ce postări au fost văzute de utilizatori în perioada de timp selectată. Astfel, se poate înţelege rapid legătura dintre conţinutul publicat şi tendinţele performanţelor afişate în grafic.
       
      Vizite
       
      În fila "Vizite", sunt afişate:
      Vizite pe pagină: O detaliere a locurilor din care provin vizitele Alte activităţi efectuate pe pagină: Printre acestea se numără menţiunile despre pagina ta din alte postări, postările publicate de alte persoane în pagina ta, vizitele efectuate din locaţia ta sau ofertele valorificate Referinţe externe: Surse din afara site-ului Facebook care aduc vizitatori pe pagină
       
       
      Postări
       
      Fila "Postări" este împărţită în două secţiuni: "Când fanii paginii sunt online" şi "Tipuri de postări".
      Când fanii paginii sunt online afişează când sunt active pe Facebook persoanele care au apreciat pagina.
      Toate postările publicate afişează postările publicate în pagina Facebook în ordine cronologică, tipurile de postări, informaţiile despre publicul vizat, numărul persoanelor care au văzut postările şi nivelul de interacţiune al utilizatorilor.
       

       
      Se recomandă programarea postărilor astfel încât acestea să fie publicate atunci când cei mai mulţi dintre fanii paginii sunt online, pentru a creşte impactul şi nivelul de interacţiune cu postările respective.
      De asemenea, se pot analiza tipurile de postări, pentru a vedea care dintre ele au un efect mai puternic asupra publicului, cum sunt postările cu linkuri către pagină sau postările în pagină cu fotografii, etc.
       
      Persoane
       
      Fila "Persoane" este împărţită în "Fanii tăi", "Impact - persoane", "Interacţiuni - persoane" şi "Vizite".
      "Fanii tăi" ajută administratorul să înţeleagă care categorii de persoane apreciază pagina, în funcţie de vârstă, sex, locaţie geografică şi date demografice despre limbă. De asemenea, în secţiunea "Fanii tăi" sunt comparate datele demografice ale persoanelor care au apreciat pagina Facebook. Filele "Impact - persoane" şi "Interacţiuni - persoane" oferă detalii despre persoanele cărora li s-au afişat postările paginii şi despre persoanele care au interacţionat cu postările, în funcţie de aceleaşi date demografice. Fila "Vizite" afişează mai multe detalii despre persoanele care au vizitat pagina în funcţie de locaţie.  

       
      Se recomandă ca administratorii să urmărească care sunt persoanele din care este format publicul paginii şi interacţionează/postează conţinut interesant pentru acestea. De exemplu, dacă se constată că majoritatea fanilor săi sunt femei, administratorul unei paginii poate schimba conţinutul publicat, astfel încât să pună mai puţin accent pe interesele caracteristice bărbaţilor, etc.
       
      La această adresă puteţi accesa Statisticile pentru paginile Facebook pe care le administraţi.
    • Marius
      By Marius
      Aş vrea să discutăm aici despre cele mai eficiente, cele mai bune practici şi modalităţi privind administrarea şi promovarea paginilor Facebook.
      De la bun început aş vrea să precizez că nu vom permite şi nu vom promova practici, modalităţi ori sfaturi neortodoxe, imorale şi ilegale, cum spre exemplu sunt cele privitoare la creşterea artificială a numărului de fani, cumpărarea/vânzarea de like-uri (fani), sau orice altă activitate menită a înşela încrederea persoanelor.
      Pentru sfaturi ori discuţii de această natură vă recomand să cautaţi alte site-uri, întrucât pe acest forum toţi cei care vor posta astfel de mizerii cu siguranţă primesc distincţia .
       
      Nu ştiu dacă mulţi cunoaşteţi că în urmă cu ceva timp Facebook a lansat EdgeRank, pentru a afişa mesaje relevante utilizatorilor săi.
      Acest EdgeRank este un algoritm prin care mesajele publicate pe paginile Facebook sunt afişate doar unui anumit procent din cei abonaţi la pagină (fani), în urma unor elemente de care se ţine cont, cum sunt frecvenţa publicării de mesaje, tipul conţinutului, interacţiunea între utilizatori şi pagină (Like, Share, numărul de comentarii, etc.) şi aşa mai departe.
      După implementarea acestui algoritm tot mai mulţi administratori au constatat că mesajele publicate pe paginile Facebook sunt văzute de un număr scăzut de fani în comparaţie cu perioada anterioară implementării.
      Toate aceste modificări au o singură motivaţie, mai exact Facebook vrea bani pentru ca mesajele unui brand să ajungă la fanii respectivului brand de pe Facebook, încurajând astfel utilizarea Facebook Ads şi Sponsored Stories.
       
      În ciuda acestor practici există câteva modalităţi eficiente pentru creşterea vizibilităţii mesajelor postate pe pagina de Facebook, fără a fi nevoiţi să apelăm la cumpărarea de reclamă.
       
      Renunţaţi la utilizarea oricăror aplicaţii care postează în mod automat conţinut pe pagină - publicaţi conţinut manual pe pagină.
      Este o chestiune dovedită că Facebook dezavantajează conţinutul postat automat, iar dacă un utilizator blochează o aplicaţie (cum sunt de exemplu RSS Graffiti, Netorked blogs etc.) tot conţinutul postat cu ajutorul respectivei aplicaţii pe wall vor fi ascunse, pentru absolut toate paginile Facebook care o folosesc.
       
      Inseraţi / folosiţi fotografii în cât mai multe mesaje postate pe pagină.
      Fotografiile sunt mult mai eficiente decât mesajele text. Înlocuiţi pictograma (thumbnail) generată automat de Facebook pentru postările ce conţin link-uri cu o fotografie personalizată (se recomandă o dimensiune de 400 px). Dacă imaginea postată e relevantă, interacţiunea utilizatorilor cu mesajul postat creşte simţitor.
       
      Nu exageraţi cu conţinutul promoţional - încercaţi să fiţi utili şi interacţionaţi / comunicaţi cu utilizatorii.
      Conţinutul promoţional trebuie să fie de maxim 20-25% din totalul postărilor de pe pagina de Facebook. Încercaţi să fiţi utili, informativi, amuzanţi şi şă evitaţi monotonia, lauda de sine ori limbajul de lemn. Utilizatorii apreciază cel mai mult mesajele simple şi sincere. Încercaţi din când în când şi câteva întrebări legate de serviciile, produsele sau activitatea brandului, evenimente din viaţa brandului, chiar şi întrebări legate de pasiunile, părerile utilizatorilor. Veţi descoperi că mulţi oameni sunt dornici să comunice, dacă un brand arată că e cu adevărat interesat.
       
      Programaţi publicarea conţinutului la ore de maximă audienţă.
      Puteţi programa publicarea postărilor pe pagina Facebook atunci când cei mai mulţi utilizatori sunt activi în reţea. De regulă dimineaţa şi seara se obţin cele mai bune rezultate, în jurul orei 8 când majoritatea utilizatorilor ajung la birou şi seara după ora 6, când se termină ziua de muncă.
      Puteţi verifica în Facebook Insights care sunt orele postărilor cele mai vizualizate, pentru a descoperi orele de maximă audienţă a paginii Facebook.
       
      Folosiţi butoanele din partea superioară a paginii pentru a adăuga aplicaţii utile.
      Imaginile asociate butoanelor din partea superioară a paginii Facebook, sub cover photo, pot fi schimbate/modificate, iar pe lângă aplicaţiile standard (Fotografii, Aprecieri, Note, Clipuri Video, etc.) se pot adăuga şi altele, în total maxim 12, care pot creşte timpul petrecut de utilizatori pe pagină. Sugestii de aplicaţii – integrarea contului de YouTube ce permite urmărirea filmelor video direct din pagină, pagină de abonare la newsletter, aplicaţii pentru concursuri, etc.
       
      Cam atât pentru moment, dacă aveţi şi voi sfaturi, recomandări ori alte sugestii, nu ezitaţi să postaţi.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest website foloseşte cookie-uri. Navigând în continuare vă exprimaţi acordul asupra folosirii lor. Mai multe informaţii Privacy Policy.