Jump to content
Romania Forum

Publicitatea este afişată doar vizitatorilor. - Click aici pentru înregistrare

Formula 1


Marius
 Share

Recommended Posts

  • Management

5tleafew4xid7s8b8dsp.jpg

  • Deşi soarta echipei Honda nu a fost ?ncă clarificată, echipa cu sediul la Brackley (Marea Britanie) este aproape de a ?ncheia un contract cu Ferrari pentru ca Scuderia italiană să v?ndă motoare team-ului.
  • Johnny Herbert crede că performanţele lui Michael Schumacher din anii ?90 sunt foarte greu de egalat, dar cel care o poate face este britanicul Lewis Hamilton.

Link to comment
Share on other sites


Publicitatea este afişată doar vizitatorilor. - Click aici pentru înregistrare

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Marius

    41

  • Catalin

    16

  • vali

    10

  • RAIKKONEN

    10

Top Posters In This Topic

  • Management

Fernando Alonso isi doreste sa piloteze pentru Ferrari. Visul ibericului are toate sansele sa se adevereasca, acord valabil pentru o perioada de patru ani, cu incepere din 2011.

Recent, speculatiile au fost alimentate de o declaratie a presedintelui Scuderiei, Luca di Montezemolo, care nu a negat o posibila sosire a spaniolului la Ferrari.

Link to comment
Share on other sites

CALENDARUL F1 2009

1. 27 - 29 martie 2009 F1 ING Australian Grand Prix Melbourne

2. 3 - 5 aprilie 2009 F1 Petronas Malaysian Grand Prix Kuala Lumpur

3. 17 - 19 aprilie 2009 F1 Chinese Grand Prix Shanghai

4. 24 - 26 aprilie 2009 F1 Gulf Air Bahrain Grand Prix Sakhir

5. 8 - 10 mai 2009 F1 Gran Premio de Espana Telefonica Catalunya

6. 21 - 24 mai 2009 F1 Grand Prix de Monaco Monte Carlo

7. 5 - 7 iunie 2009 F1 Turkish Grand Prix Istanbul

8. 19 - 21 iunie 2009 F1 Santander British Grand Prix Silverstone

9. 10 - 12 iulie 2009 F1 Grosser Preis Santander von Deutschland N?rburgring

10. 24 - 26 iulie 2009 F1 ING Magyar Nagydij Budapesta

11. 21 23 august 2009 F1 Telefonica Grand Prix of Europe Valencia

12. 28 - 30 august 2009 F1 ING Belgian Grand Prix Spa-Francorchamps

13. 11 - 13 septembrie 2009 F1 Grand Premio Santander d'Italia Monza

14. 25 - 27 septembrie 2009 F1 Singapore Grand Prix Singapore

15. 2 - 4 octombrie 2009 F1 Fuji Television Japanese Grand Prix Suzuka

16. 16 - 18 octombrie 2009 F1 Grande Premio do Brasil Sao Paolo

17. 30 octombrie - 1 noiembrie 2009 F1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix Yas Marina Circuit

Link to comment
Share on other sites

  • Management

Undă verde pentru Donington Park. Costurile: 110 milioane de euro!

Excluşi de Federaţia Internaţională din circitul Formulei 1 ?n 2009, britanicii trag tare pentru a reveni ?n prim plan din 2010. Consiliul local a dat undă verde demarării lucrărilor de reconstrucţie a circuitului, lucrări care vor costa aproximativ 110 milioane de euro.

Proiectul propus presupune construirea unei noi linii de boxe, unui nou centru pentru presă şi tribune mai mari.

Link to comment
Share on other sites

2009 vine cu un regulament tehnic mult schimbat :revin slick-urile, pachetele aerodinamice la care se lucra cu lunile si, practic, oricine are acum sansa de la lupta la varf - de la McLaren Mercedes pana la Force India. Totul va depinde de interpretarea cu succes a noului regulament tehnic si de cat de competitive se vor dovedi noile sasiuri 'out of the box' - dezvoltarile pe parcursul sezonului ar trebui sa fie putine spre deloc avand in vedere restrictionarea folosirii tunelelor aerodinamice, restrangerea testelor, motoarele sunt oricum 'blocate'. Astfel, testele ce urmeaza inainte de 29 martie (prima etapa) vor fi de o importanta covarsitoare.

s7qclwxr7nj6k1u9r0ca_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Management

Dupa indelungi si anevoioase negocieri, din sezonul 2009 va fi introdusa propulsia hibrida in Formula 1, motiv pentru care echipele participante se confrunta cu numeroase probleme.

FIA are ganduri serioase privitoare la transformarea competitiei auto supreme intr-un campionat "ecologic".

Cuvantul magic uzitat de Federatia Internationala de Automobilism se numeste KERS (Kinetic Energy Recovery System) si semnifica propulsia hibrida rezultata din combinarea actiunii motorului cu ardere interna cu aceea a unui electromotor.

Desi opozitia majoritatii echipelor competitoare a fost evidenta, FIA a emis deja din decembrie 2007 o decizie care stipula introducerea acestei prevederi regulamentare incepand cu sezonul 2009.

Link to comment
Share on other sites

  • Management

Prezentat zilele trecute, noul monopost de la Ferrari este lăudat de unul dintre piloţii echipei.

Felipe Massa, cel care a condus maşina ?n primul tur de pistă, a spus că monopostul este total diferită de cel cu care anul trecut a triumfat ?n şase grand prix-uri.

Schimbările majore ?n regulamentul Formulei 1 nu-l descurajează pe brazilian, care spune că şansele echipei la un nou titlu mondial sunt foarte mari.

xy8x997s22501q6l7lw.jpg

Link to comment
Share on other sites

In aceasta saptamana cinci echipe din F1 vor efectua teste pe circuitul portughez Algarve Motor Park.

Acestea sunt:

- Toro Rosso

- McLaren

- Williams

- Renault

- Toyota

Sebastien Buemi de la Toro Rosso a avut cel mai bun timp (1:41.528) in sesiunea de teste de luni

Link to comment
Share on other sites

  • Management

Echipa de Formula 1 BMW-Sauber şi-a lansat la Valencia, monopostul F1.09 cu care piloţii Robert Kubica şi Nick Heidfeld vor concura ?n sezonul ce va ?ncepe ?n 29 martie, informează presa internaţională.

Monopostul este diferit faţă de cel de anul trecut, după ce FIA a operat modificări majore ?n regulamentul pentru 2009.

Link to comment
Share on other sites

Pilotul Sauber Robert Kubica a fost primul care a testat ieri monopostul F1.09, el parcurgand 73 de tururi fara a avea nici o problema.El va testa masina si azi si maine, zilele de vineri si sambata fiind rezervate pt coechipierul sau Nick Heidfeld

138jidzym07nj3j37nbp_thumb.jpg

Edited by slowdriver
Link to comment
Share on other sites

Lewis Hamilton a testat miercuri pt prima oara noul monopost MP4-24. El a parcurs 81 de tururi pe circuitul portughez Algarve Motor Park, cel mai bun timp al sau fiind de 1m 30.242s.

gn3iktp7gk5rsamwtmfa_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Management

Ferrari şi-a prezentat noul monopost, denumit F60, şi este primul model F1, dezvăluit care se va alinia la noile prevederi ale regulamentului. De asemenea, Felipe Massa este primul pilot care ?l conduce şi noi avem clipul.

Pe l?ngă schimbările vizuale impuse de regulament, noul monopost de la Ferrari va avea ?nglobat sistemul KERS. Kinetic Energy Recovery System, reprezintă o inovaţie tehnologică menită să conserve energia dispersată ?n timpul fr?nărilor, pentru a o oferi atunci c?nd este nevoie ?n linie dreaptă. Acest sistem are şi un important aport ?n ecologizarea modelelor de Formula 1. KERS are ?nsă dezavantajul că reprezintă o greutate adiţională, care nu prea poate fi compensată prin ?mbunătăţirile dinamice.

">
" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="false" width="425" height="344">

Link to comment
Share on other sites

  • Management

Roma ar putea fi gazda unei curse de Formula 1

Oraşul Roma ar putea organiza ?n viitorul apropiat o cursă de Formula 1, ideea fiind discutată zilele trecute de Consiliul Local al ?Cetăţii Eterne?. Propunerea ?i aparţine fostului campion din Formula 2, Maurizio Flammini, şi are mari şanse de a fi acceptată, mai ales după ce anul trecut au fost introduse ?n circuitul mondial alte două oraşe, Valencia şi Singapore.

Flammini doreşte ca ideea să se materializeze ?ncep?nd cu 2011 dar mai ?nt?i trebuie să fie acceptată şi de Bernie Ecclestone, deţinătorul tuturor drepturilor Formulei 1. ?Primarul Gianni Alemanno a fost de acord cu această propunere şi trebuie să spun că este foarte tentantă?, a declarat un reprezentant al consiliului local al Romei.

Link to comment
Share on other sites

  • Management

BMW-Sauber lansează noul monopost F1.09

Faţă de monopostul care a evoluat ?n sezonul F1 2008, noua maşină BMW-Sauber F1.09 se distinge nu prin modificările aerodinamice sau tehnice ?n primul r?nd, ci prin... lipsa bannerelor sponsorilor principali de pe maşină.

Astfel, Credit Suisse şi Dell nu mai "ornează" monpostul, iar prezenţa Intel se observă acum doar pe marginile micului eleron spate. Cu toate acestea, Mario Thiessen, boss-ul echipei, a declarat că bugetul este serios şi le permite dezvoltarea chiar şi pentru sezonul 2010. ?n mod interesant, deşi echipa BMW-Sauber a fost printre primele care au testat noul sistem KERS, Mario Thiessen nu crede că acesta va fi gata pentru prima etapă australiană, de la Melbourne!

">
" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="false" width="425" height="344">

Piloţii principali vor fi Kubica şi Heidfeld, iar al treilea pilot răm?ne Christian Klien.

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce in luna noiembrie 2008 si-a rupt piciorul intr-un accident rutier, pilotul australian Mark Webber si-a inceput recuperarea. Astfel pilotul echipei Red Bull Racing a inceput acum trei saptamani o terapie neconventionala bazata pe criogenie pt a se reface mai rapid.

Procedeeul se desfasoara astfel:

mai intai se sta intr-o camera cu temperatura normala, dupa aceea se trece pt 30 de secunde intr-o camera cu temperatura de -50 de grade Celsius,

ultima etapa fiind de 3 minute la -130 de grade Celsius.

Edited by slowdriver
Link to comment
Share on other sites

  • Management

Noul monopost Renault R29

Fernando Alonso speră să revină pe prima treaptă a podiumului c?t mai des, după ce, de cur?nd, se pare că a refuzat chiar propunerea Ferrari de a pilota pentru scuderia italiană. Tandemul de piloţi de curse a rămas la fel, iar la nivelul maşinii observăm o nouă coloristică, graţie preluării beneficiilor de publicitate de către Total, ?n dauna subsidiarei Elf.

Link to comment
Share on other sites

Pilotul german al echipei Williams, Nick Heidfeld, a declarat ca isi propune pt acest sezon castigarea nu doar unui singur Grand Prix, ci a campionatului F1. El a declarat ca, daca masina se va prezenta la fel de bine pe parcursul sezonului cum a facut-o in teste, are sanse la titlu...Cred totusi ca acest lucru este extrem de dificil, daca nu, chiar imposibil avand in vedere concurenta

Edited by slowdriver
Link to comment
Share on other sites

  • Management

?ntr-un moment ?n care toate marile companii au probleme, americaniii se g?ndesc să-şi facă o echipă de Formula 1. Cel mai probabil, noul team se va lansa ?n 2010.

USF1 este un proiect propus de Ken Anderson (care a lucrat pentru Ligier şi Onix F1, ?nainte de a ajunge designer de succes şi inginer ?n industria nord-americană) şi Peter Windsor, fost manager al echipei Williams.

Link to comment
Share on other sites

  • Management

Buemi, mai rapid dec?t Kovalainen şi Webber

Sebastian Buemi a stabilit cel mai bun timp ?n sesiunea de antrenamente libere de ieri de pe circuitul Jerez, din Spania. Pilotul de la Toro Rosso a fost cronometrat cu timpul 1:17.591.

Elveţianul i-a devansat pe finlandezul Heikki Kovalainen (McLaren) şi pe australianul Mark Webber. Testele de la Jerez urmează să se desfăşoare p?nă m?ine, ?n ultimele două zile concur?nd şi doi campioni mondiali, Fernando Alonso (Renault) şi Lewis Hamilton (McLaren).

Buemi a repetat astfel performanţa de marţi, c?nd a reuşit de asemenea să stabilească cei mai buni timpi. Seastian Buemi este debutant ?n Formula 1, el ?nlocuindu-l pe Sebastien Vettel la Toro Rosso.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Echipa de Formula 1 Honda a fost cumparata de Ross Brawn. Monopostul pt 2009 se va numi BGP 001 si va fi propulsat de un motor Mercedes-Benz FO108W. Pilotii echipei raman, in continuare, Jenson Button si Rubens Barrichello.

w6e0e86qc6jed4yge2_thumb.jpg

Edited by slowdriver
Link to comment
Share on other sites

FIA a aprobat o modificare a sistemului de punctaj pentru acest an. Astfel titlu va fi acordat pilotului cu cele mai multe victorii. Restul clasamentului, de la locul doi la ultimul loc, va fi decis de actualul sistem de puncte.

Dacă doi sau mai multi piloti termina sezonul cu acelaşi număr de victorii, titlul va fi acordat celui cu cele mai multe puncte. Clasamentul constructorilor ramane neafectat.

Totodata FIA a acceptat ca numele fostei echipe Honda sa fie acum Brawn GP Formula One Team, datorita schimbarii proprietarului

Edited by slowdriver
Link to comment
Share on other sites

  • Management

Acest sistem a fost propus de Bernie Ecclestone, boss-ul Marelui Circ.

Sistemul de puncte va fi acelasi, 10 (castigatorul), 8 (locul doi), 6 (locul trei), respectiv 5, 4, 3, 2, 1 pana la locul 8.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Management

S?mbătă va ?ncepe, la Melbourne, ?n Australia, sezonul 2009 al Campionatului Mondial de Formula 1.

Deţinătorul titlului mondial, britanicul Lewis Hamilton, va lupta pentru a-şi apăra laurii cuceriţi anul trecut, c?nd a devenit cel mai t?năr campion din istoria Formulei 1.

Se pare că noul monopost McLaren, pe care ?l va pilota Hamilton, nu este suficient de rapid, aşa că va fi foarte interesant de urmărit debutul sezonului. :P

Modificări nu sunt foarte multe la nivelul concurenţilor. Singurele echipe dispărute, faţă de anul trecut, sunt Honda şi Super Aguri, după ce constructorul japonez a decis să se retragă din Formula 1. Fosta Honda a devenit acum Brawn GP, după ce a fost preluată de omul de afaceri Ross Brawn, la ?nceputul lunii martie.

Schimbări esenţiale au intervenit, ?nsă, la nivelul regulilor de ordin tehnic, scopul lor fiind, potrivit organizatorilor competiţiei, creşterea nivelului de spectaculozitate şi reducerea costurilor. Noile reguli privind construcţia monoposturilor sunt legate de aerodinamică. Apoi, a fost introdus sistemul KERS, Sistem de Recuperare a Energiei Kinetice, care le poate oferi piloţilor 85 de cai putere ?n plus pentru un interval de 6,6 secunde pe tur. ?n plus, de notat sunt revenirea la tradiţionalele pneuri slick, interzicerea efectuării de teste ?n timpul sezonului şi faptul că motoarele trebuie să aibă o ?viaţă? de trei curse, faţă de două, c?t se impunea anul trecut.

Cea mai importantă modificare care urma să fie implementată viza schimbarea modalităţii de atribuire a titlului mondial. Dacă p?nă anul trecut campion mondial devenea pilotul care acumula cel mai mare număr de puncte, Federaţia Internaţională de Automobilism (FIA) intenţiona ca, ?ncep?nd din 2009, titlul să revină pilotului care avea să c?ştige cele mai multe curse, iar punctajul să conteze doar pentru eventuala departajare. FIA a renunţat ?n cele din urmă la această nouă regulă, care va intra, ?nsă, ?n vigoare, ?ncep?nd din 2010.

Link to comment
Share on other sites

  • Management

Zece echipe şi 20 de piloţi se aliniază ?n acest an la startul Campionatului Mondial de Formula 1. Faţă de anul trecut, au dispărut din peisaj Honda şi Super Aguri, prima fiind, ?nsă, ?nlocuită de Brawn GP.

FERRARI

Campioană la constructori ?n sezonul 2008, cu 172 de puncte, scuderia aobrdează sezonul 2008 cu aceiaşi piloţi ca anul trecut, finlandezul Kimi Raikkonen şi brazilianul Felipe Massa, care vor conduce monoposturi F60, echipate cu motor Ferrari şi pneuri Bridgestone Potenza.

Piloţi:

Kimmi Raikkonen (Finlanda), 30 de ani

Campion mondial ?n 2007, cel poreclit IceMan nu a reuşit să-şi apere titlul anul trecut, c?nd a terminat sezonul pe poziţia a treia.

Felipe Massa (Brazilia), 28 de ani

Va lupta pentru a depăşi decepţia provocată de faptul că ?n sezonul trecut a pierdut titlul mondial ?n favoarea britanicului Lewis Hamilton, care l-a devansat cu un singur punct, dar şi pentru a deveni primul brazilian care c?ştigă Marele Circ după regretatul Ayrton Senna, ?n 1991.

MCLAREN

După ce anul trecut au fost pe doi la constructori, fiind devansaţi net de Ferrari, cei de la McLaren speră să bată ?n acest an căluţul cabrat. La fel ca la Ferrari, piloţii sunt aceiaşi şi la McLaren: britanicul Lewis Hamilton şi finlandezul Heikki Kovalainen. Monoposturile MP4-24 dispun de motor Mercedes-Benz FO 108 W şi de pneuri Bridgestone Potenza.

Piloţi:

Lewis Hamilton (Marea Britanie), 24 de ani

Cel mai t?năr campion mondial din istoria Formulei 1, Hamilton este decis să-şi apere titlul şi să scoată, cu ajutorul calităţilor şi al talentului de care dispune, tot ce e mai bun ?n monopostul său. El vrea să fie primul pilot britanic care reuşeşte două titluri mondiale consecutive.

Heikki Kovalainen (Finlanda), 27 de ani

Cu o singură victorie ?n sezonul trecut, finlandezul trebuie să crească. Cea mai mare problemă a sa va fi ?nsă că va trebui să concureze cu colegul său Lewis Hamilton.

BMW-SAUBER

?n cei patru ani scurşi de la intrarea ?n Marele Circ, cei de la BMW-Sauber şi-au ?ndeplinit de fiecare dată obiectivele, iar ?n acest an sunt decişi să intre ?n lupta pentru titlul mondial la constructori. Obiectiv realist, judec?nd după rezultatele ?nregistrate ?n perioada de teste dinaintea startului de sezon de monoposturile F1.09, echipate cu motor BMW P86/9 şi cu pneuri Bridgestone Potenza.

Piloţi:

Nick Heidfeld (Germania), 32 de ani

Locul 6 ?n sezonul trecut ?n clasamentul mondial al piloţilor, Heidfeld speră ca ?n acest sezon să obţină prima victorie din cariera de 10 ani ?n Formula 1.

Robert Kubica (Polonia), 25 de ani

La trei ani de la debutul ?n Marele Circ, Kubica speră să conteze ?n lupta pentru titlul mondial, după ce anul trecut a ?ncheiat sezonul pe locul 4.

RENAULT

Echipa dispune de aportul fostului campion mondial Fernando Alonso şi de cel al brazilianului Nelson Piquet jr. Problemele cele mai mari ar putea fi, ?nsă, de natură financiară, după ce sponsorul principal ING s-a retras la finalul sezonului trecut, lăs?nd o mare gaură ?n bugetul echipei, ?ntr-un moment ?n care constructorul francez se confruntă cu efectele crizei economice mondiale. Monoposturile R29 beneficiază de motor Renault RS27 şi de pneuri Bridgestone Potenza.

Piloţi:

Fernando Alonso (Spania), 27 de ani

Fostul campion mondial (2005, 2006) ţinteşte ?n acest an at?t titlul la piloţi, c?t şi pe cel la constuctori. Anul trecut, spaniolul a ocupat doar locul 5 ?n ierarhia mondială a piloţilor, iar Renault a fost pe 4 la constructori.

Nelson Piquet jr. (Brazilia), 23 de ani

Fiul fostului campion mondial de Formula 1 Nelson Piquet, Nesinho se află la al doilea sezon ?n Marele Circ. După ce anul trecut a ocupat locul 12 ?n clasament, t?nărul pilot brazilian nu va avea nici ?n acest sezon o misiune prea uşoară.

TOYOTA

Japonezii de la Toyota vor lupta ?n acest an pentru a justifica miliardele cheltuite din 2002 p?nă ?n prezent. ?n caz contrar, un nou sezon de secetă ar putea duce la retragerea din Campionatul Mondial. ?n 2009, Toyota aruncă ?n luptă monoposturi TF 109, cu motor Toyota RVX-09 şi pneuri Bridgestone Potenza.

Piloţi:

Jarno Trulli (Italia), 34 de ani

Cu o singură victorie şi opt podiumuri ?n carieră, Trulli crede că ?n acest an va putea intra ?n lupta pentru un loc fruntaş. ?n sezonul trecut, el a ocupat locul 9.

Timo Glock (Germania), 27 de ani

Al doilea pilot al celor de la Toyota s-a clasat ?n sezonul trecut pe 10, imediat ?n urma coechipierului său. P?nă acum realizările i-au lipsit ?n Marele Circ.

TORO ROSSO

O echipă fără obiective măreţe, mai ales după plecarea lui Sebastian Vettel la ?surata? Red Bull. Anul trecut, Vettel a adus celor de la Toro Rosso primul pole-position şi prima victorie ?ntr-o cursă, ?n Marele Premiu al Italiei. Monoposturile STR4 sunt echipate cu motoare Ferrari şi cu pneuri Brigdestone Potenza.

Piloţi:

Sebastien Buemi (Elveţia), 20 de ani

Buemi este singurul debutant din acest sezon ?n Formula 1 şi cel mai t?năr pilot care intră ?n Marele Circ. Misiunea sa nu va fi deloc uşoară, el urm?nd să fie nevoit să stăp?nească un monopost echipat de Ferrari şi ?n condiţiile ?n care testele sunt interzise ?n timpul sezonului.

Sebastien Bourdais (Franţa), 30 de ani

Dacă vrea să aibă un viitor ?n Formula 1 şi după ?ncheierea sezonului, Bourdais va trebui să se descurce mai bine dec?t a făcut-o anul trecut c?nd a ocupat locul 17 din 22.

RED BULL

Cei de la Red Bull ?ncep să fie văzuţi ca nişte concurenţi serioşi de alte echipe din Formula 1, mai ales acum, c?nd monoposturile RB5 sunt echipate de Renault cu motoare RS27.

Piloţi:

Mark Webber (Australia), 32 de ani

Australianul este unul dintre cei mai rapizi piloţi pe un singur tur, dar şi unul dintre cei mai ghinionişti din Marele Circ. ?ncă nu a obţinut nicio victorie, iar anul trecut s-a clasat pe 11.

Sebastian Vettel (Germania), 22 de ani

Considerat cel mai bun pilot german, după retragerea lui Michael Schumacher, Vettel, locul 8 ?n 2008, este văzut ca omul care poate duce la ?ndeplinire speranţele celor de la Red Bull.

WILLIAMS

După un 2008 dezamăgitor pentru Williams, foştii campioni mondiali ai constructorilor ar putea reveni ?n top datorită motoarelor Toyota montate pe monoposturile FW31.

Piloţi:

Nico Rosberg (Germania), 23 de ani

Cei de la Williams pot spera doar că germanul clasat pe 13 ?n sezonul trecut va fi mulţumit de monopostul cu care va concura ?n acest an, ?n caz contrar urm?nd să-l piardă la finalul sezonului.

Kazuki Nakajima (Japonia), 23 de ani

Nakajima (locul 15 ?n 2008) este singurul japonez rămas ?n Formula 1 şi ar putea obţine destul de multe puncte, după experienţa acumulată anul trecut.

BRAWN GP

Fosta Honda intră ?n Marele Circ ?n acest sezon cu un nou nume, după ce japonezii nu au mai dorit să finanţeze echipa de Formula 1, ca urmare a problemelor financiare provocate de recesiunea economică. Cei de la Honda au ?nceput, ?nsă, să lucreze la monoposturile pentru 2009 cu mult ?nainea altor constructori, iar noii manageri ai echipei ar putea culege roadele. Monoposturile BGP 001 sunt echipate cu motoare Mercedes-Benz FO108W.

Piloţi:

Jenson Button (Marea Britanie), 29 de ani

Rubens Barrichello (Brazilia), 36 de ani

Ambii piloţi au o experienţă solidă ?n Formula 1 şi pot scoate tot ce e mai bun ?n monoposturile pe care trebuie să le conducă. ?n 2008, Button s-a clasat pe 18, iar Barrichello pe 14.

FORCE INDIA

După ce ?n 2008 cei de la Force India nu au reuşit să obţină nici măcar un punct, din acest sezon monoposturile lor, VJM02, se ?hrănesc? cu putere Mercedes.

Piloţi:

Adrian Sutil (Germania), 26 de ani

După ce anul trecut şi-a arătat potenţialul ?n Marele Premiu al Statului Monaco, ?n acest an el va trebui să facă o dovadă mai consistentă a valorii sale, dacă vrea să spere la un viitor ?n Formula 1.

Giancarlo Fisichella (Italia), 36 de ani

Aflat aproape de finalul carierei, Fisichella va lupta pentru a aduce puncte echipei sale, fiind improbabil ca el să se ?nscrie ?n lupta de la v?rful clasamentului.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

Acest website foloseşte cookie-uri. Navigând în continuare vă exprimaţi acordul asupra folosirii lor. Mai multe informaţii Privacy Policy.