Marius

IPS Community Suite 4.2 - IPS 4.2

11 postări în acest subiect de discuţie

În prezent Invision Power Services lucrează la următoarea versiune de software IPS Community Suite 4.2, ce se estimează a fi lansată undeva pe la mijlocul anului 2017.
Noua versiune aduce îmbunătăţiri ale sistemului de reputaţie, noi modalităţi prin care utilizatorii sunt încurajaţi să se înregistreze pe site şi numeroase îmbunătăţiri ale caracteristicilor existente pentru a le face mai interactive.

1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Publicitatea este afişată doar vizitatorilor. - Click aici pentru înregistrare

Una dintre noile îmbunătăţiri din noua versiune IPS 4.2 este:

Postări / răspunsuri recomandate - Recommended Replies

Există uneori situaţii în care este necesară evidenţierea uneia sau mai multor postări / răspunsuri dintr-un topic ori dintre comentariile unui articol / fişier etc. pentru a atrage atenţia asupra conţinutului foarte bun. Aceste situaţii sunt foarte utile mai ales în cazul comunităţilor mari, cu multe postări şi mulţi utilizatori, unde apar frecvent zeci sau chiar sute de postări într-un singur subiect de discuţie.

În IPS 4.2 există posibilitatea ca moderatorul să recomande o postare (sau mai multe postări / răspunsuri) şi chiar să adauge o notă opţională, explicând de ce crede că trebuie să se vizualizeze postarea respectivă.

Opţiunile moderatorului

Permisiune Moderator

Notă opţională pentru postarea recomandată

Notă opțională pentru răspunsul recomandat

Când este recomandată o postare sau un răspuns, veţi vedea un fragment în partea de sus a elementului de conţinut, împreună cu nota opţională a moderatorului şi un link care trimite utilizatorul direct la postarea / răspunsul respectiv(ă).

Postare răspuns recomandat

Postare răspuns recomandat

Se pot recomanda mai multe postări ori răspunsuri, iar această funcţie se poate utiliza în topicurile din forumuri, postările din bloguri, imagini din galerie şi aşa mai departe. Administratorul poate să acorde această permisiune împreună cu alte permisiuni ale moderatorului în Admin CP.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

În plus faţă de funţia Postări / răspunsuri recomandate, IPS 4.2 mai adaugă o nouă caracteristică de funcţionalitate denumită:

Mesaj pentru conţinut - Content Message

Mesajul pentru conţinut este o mică funcţie disponibilă în toate aplicaţiile IPS Community Suite (forumuri, bloguri, galerie etc.) şi permite unui moderator să adauge un mesaj în partea de sus a oricărui element (topic, articol, postare în blog etc.).

Subiect de discuţie cu un mesaj al moderatorului

Subiect cu mesaj moderator

Acest lucru este util mai ales în situaţia în care moderatorul atrage atenţia utilizatorilor asupra respectării anumitor reguli, ori face recomandări sau oferă diferite explicaţii.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Memento pentru evenimente în calendar - Calendar Event Reminders

În IPS 4.2 există numeroase îmbunătăţiri legate de evenimentele din Calendar, concepute pentru a face ca adăugarea şi implicarea în acestea să fie mai uşoară. Una dintre aceste îmbunătăţiri e memento-uri de eveniment.
Memento-urile sunt uşor de creat. Pur şi simplu trebuie utilizat butonul Setare memento - Set Reminder afişat în toate evenimentele şi specificaţi când doriţi să primiţi o notificare pentru reamintire.

Eveniment-reminder

În situaţia în care utilizatorul se răzgândeşte, poate modifica memento-ul ori îl poate elimina cu totul.

edit-reminders

La momentul ales, o notificare va fi trimisă către utilizator atât prin e-mail cât şi prin sistemul de notificări inline.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ştergere întârziată / decalată - Delayed Deletes

Pentru situaţiile în care administratorii şterg accidental conţinut, iar ulterior îşi dau seama că nu este o decizie chiar bună, IPS a implementat o nouă funcţie Deleted Deletes - Ştergere întârziată / decalată, ce permite restabilirea cu uşurinţă conţinutul şters.

Setare ACP stergere intarziata

Ştergerea conţinutului se va face exact aşa cum se procedează în mod normal, iar conţinutul va fi eliminat imediat. Principala diferenţă constă în faptul că se poate vizualiza conţinutul recent şters şi acesta poate fi restabilit, după dorinţe, în panoul de control al Moderatorului (Moderator CP).

Continut sters moderator cp

Restabilire - restaurare continut sters

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Administrarea dispozitivelor / Device Management

Una dintre noile funcţii pe partea tehnică adăugate în IPS 4.2 sunt jurnale detaliate de conectare ale utilizatorilor, dispozitivele şi adresele IP utilizate de aceştia. Această nouă funcţie aduce câteva caracteristici noi:

Notificarea unui nou dispozitiv de conectare

Dacă este activată, utilizatorii pot primi o notificare prin e-mail atunci când un nou dispozitiv este utilizat pentru conectarea la contul lor:

Email trimis pentru un nou dispozitiv

Când utilizatorul se conectează pentru prima dată, o cheie specială este generată să recunoască browser-ul pentru conectările ulterioare. Aceasta înseamnă că e-mailul de notificare nu se trimite pentru fiecare adresă IP nouă, pentru că ar fi foarte enervant în special pentru utilizatorii ce folosesc reţele în care adresa IP se modifică în mod regulat. Notificarea este trimisă doar atunci când un nou dispozitiv fizic sau un nou browser web se conetează în contul utilizatorului.

Panou control - administrare dispozitive / UserCP Device Management

Când funcţia jurnale de conectare este activată, în pagina de setări a utilizatorului se afişează o nouă pagină care arată toate dispozitivele folosite pentru conectare în ultimele 90 de zile (cele care ar putea fi în continuare conectate la contul de membru, dacă a fost bifată opţiunea "Ţine-mă minte / Remember Me").

Dispozitive utilizate recent

Utilizatorii pot vedea dispozitivul, browserul, locaţia fizică (obţinută printr-o căutare geoIP) iar, când este cazul, modul în care a fost procesată conectarea (de exemplu, dacă se conectează prin intermediul Facebook sau Twitter etc.). Dacă a bifat opţiunea "Ţine-mă minte / Remember Me" la momentul conectării, pot să-l anuleze în orice moment.

Dacă utilizatorul găseşte dispozitive pe care nu le recunoaşte, are posibilitatea să parcurgă din nou setările pentru siguranţa contului de membru.

Setari siguranta cont membru

Administrarea dispozitivelor în AdminCP / AdminCP Device Management

În AdminCP, administratorii pot vedea toate dispozitivele şi IP-urile utilizate de un membru. De asemenea, pot dezactiva autentificarea automată pentru orice dispozitiv.

Pagina de membru din AdminCP afişează cele mai recente dispozitive şi adrese IP utilizate.

Edit member AdminCP

Afişarea detaliilor unui dispozitiv

Detaliile dispozitivului

Detalii dispozitiv

De asemenea, sistemul poate detecta când un alt utilizator foloseşte acelaşi dispozitiv şi va afişa acest lucru în lista de dispozitive.

Utilizatorii care partajează același dispozitiv

Utilizatorii care partajează același dispozitiv

Cine partajează acelasi dispozitiv

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Îmbunătăţiri SEO

Îmbunătăţirile SEO sunt operaţiuni complexe, cu abordări diferite mai mult ori mai puţin subiective, dar există aspecte pe care toată lumea le cunoaşte şi sunt recunoscute de Google ca bune practici. În contextul abordărilor moderne referitoare la tehnicile SEO, era timpul ca şi IPS Community Suite să primească o revizuire şi o actualizare.

Din păcate, nu există capturi de ecran frumoase pe această temă, deoarece toate acestea operaţiuni sunt exclusiv aspecte din spatele scenei, dar cu toatea astea este foarte util să fie cunoscute. Unele dintre aceste informaţii pot fi puţin prea tehnice şi greu de înţeles pentru persoanele neinteresate de acest domeniu, dar se pot căuta pe internet mai multe informaţii despre aceste tehnologii, în situaţia în care cineva e cuprins de curiozitate.

  • Se trece de la vechile date structurate HTML la JSON-LD şi se îmbunătăţeşte marcajul existent cu adăugiri sensibile.
  • Calendarul, blogul, forumul şi paginile (articolele) vor fi marcate pentru Rich Snippets (este o tehnică de optimizarea internă a paginilor unui site).
  • A fost revizuit marcajului schema.org şi adăugate îmbunătăţiri unde era cazul. Utilizarea sitelinks search şi a altor marcări sensibile, cum e spre exemplu marcarea site-ului web şi a logo-ului.
  • Adăugarea opţiunilor pentru administratorilor ce permit conectarea site-ului cu profilul social media în AdminCP, ce va afişa apoi link-urile în subsol şi afişarea în marcajele schema.org.
  • Remedierea numeroaselor probleme de titlu duplicat.
  • Examinarea şi asigurarea că etichetele nofollow / noindex sunt utilizate în zonele corespunzătoare.
  • Adăugarea etichetelor de articole (tag-urile) în HTML meta tags
  • Adăugarea <link rel="next" value="next page url"> ce ajută motoarele de căutare să recunoască pagina următoare / anterioară.
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Iniţială în fotografia de profil / Letter Profile Photos

În prezent IPS Community Suite afişează o fotografie de profil implicită atunci când utilizatorii nu îşi pun o fotografie de profil (avatar) pentru contul lor.  Conform cu tendinţele actuale ale internetului IPS a adăugat o funcţionalitate nouă software-ului: Iniţiala în fotografia de profil / Letter Profile Photos

În momentul în care se face upgrade (actualizarea softului la versiunea IPS 4.2), administratorul va trebuii să aleagă dacă doreşte să utilizeze în continuare fotografii de profil cu iniţiale (litere) sau doreşte să păstreze fotografia de profil generică generică utilizată în prezent. Acest lucru se poate modifica şi ulterior după actualizare în AdminCP.

Lista membrilor în Admin CP

Lista membrilor AdminCP

Culorile nu sunt setate pentru fiecare literă, ci sunt alese aleatoriu. Se poate observa în captura de ecran că fiecare fotografie cu litera "A" are o culoare diferită. 

Iniţiale în fotografiile de profil într-un widget din sidebar.

Initiale in fotografiile de profil intr-un  widget din sidebar

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Adăugarea unui eveniment similar în Calendar / Calendar - Add Similar Event

Pentru evenimentele recurente care nu au un program regulat şi care necesită crearea unui nou eveniment de fiecare dată, în care trebuie reintroduse manual informaţiile pentru descrierea evenimentului, locaţia, fotografia de copertă, opţiunile RSVP şi aşa mai departe, iar singurul lucru care se schimbă faţă de un eveniment anterior este data şi ora, IPS a adăugat opţiunea "Eveniment similar / Similar Event".

Adaugare eveniment similar

După ce se accesează butonul "Adăugaţi un eveniment similar", se afişază formularul de adăugare a unui nou eveniment, care va avea toate informațiile despre eveniment deja completate. Se mai adăugă data şi ora, după care se efectuează modificările necesare şi se publică noul eveniment.
Această opţiune este afişată doar autorului evenimentului original.

 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Reacţii / Reactions

IPS Community Suite are de ceva vreme un sistem de reputaţie, cu voturi pozitive şi negative, ulterior actualizat şi cu un sistem "Îmi place / Like" ca alternativă. Începând cu IPS 4.2 sistemul de reputaţie primeşte o nouă actualizare şi introduce: REACŢIILE.

Pur şi simplu, reacţiile permit utilizatorilor să-şi exprime mai multe sentimente referitoare la conţinut, la fel cum sunt în prezent pe reţelele sociale.

Modul de funcţionare la o postare şi opţiunile oferite.

Reacţii

Ceea ce se vede în imaginea animată de mai sus, este setarea implicită pentru un site care a utilizat sistemul Îmi place / Like în versiunea 4.1. În mod implicit vor fi 5 reacţii:

  • Îmi place - Like
  • Mulţumesc - Thanks
  • Confuz - Confused
  • Trist - Sad
  • Râs Haha - Laugh Haha

Site-urile care utilizează în prezent sistemul de reputaţie cu voturi pozitive / negative, primesc această actualizare ce conţine şi Reacţii, însă acestea vor fi dezactivate în mod implicit, iar noul sistem de reputaţie va afişa în continuare voturile pozitive / negative. Se oferă astfel administratorilor flexibilitatea să decide care dintre noile sisteme doresc să le utilizeze.

Acestea sunt elementele de bază, dar sistemul oferă şi alte opţiuni de configurare. În primul rând, se pot adăuga propriile reacţii, personalizate după dorinţa şi nevoile fiecărui administrator de site. Spre exemplu, dincolo de reacţiile implicite, unele site-uri vor adăuga reacţii specifice situaţiei lor: "de acord" şi "dezacord" pe care utilizatorii să le folosească atunci când răspund la discuţii. Într-o comunitate de jocuri, se pot înlocui pictogramele cu ceva grafic dintr-un joc video şi aşa mai departe. Există o multitudine de posibilităţi.

Pentru fiecare reacţie configurată în ACP poate fi ajustat numărul reputaţiei pentru autorul postării - o reacţie poate fi pozitivă (adică acordarea unui punct de reputaţie), negativă (adică scăderea unui punct de reputaţie) sau neutră (adică păstrează reputaţia neschimbată). Numărul de reputaţie totală a unui utilizator este afişat în continuare pe profilul acestuia.

În situaţia în care nu se doreşte utilizarea noilor reacţii din orice motiv, acestea pot fi dezactivate parţial sau în totalitate.

reactie-like.gif

Site-urile care utilizează în prezent sistemul cu voturi pozitive / negative şi nu afişează lista cu utilizatori care au acordat reputaţie, în schimb, prezintă un scor global de reputaţie pentru conţinut, pot menţine această modalitate chiar dacă nu vor mai folosi voturile pozitive sau negative. Acest lucru e util mai ales când se intenţionează folosirea unui sistem de genul "de acord / dezacord" ori unde scorul conţinutului este important pentru respectivul site.

reactii-scor.png

Se poate vedea cine a reacţionat la conţinut, dând click pe numărul de reacţii individuale sau pe scorul general de reputaţie, dacă este activată respectiva setare. Aceasta rămâne o setare de permisiune care se poate aplica pentru fiecare grup de membrii.

Cine a reacţionat

Pe dispozitivele cu touch (mobile) interfaţa arată astfel:

reactii-mobile.gif

Reacţiile se integrează foarte bine cu toate zonele site-ului, inclusiv în postările recomandate:

Reactii în postările recomandate

şi în fluxul de activitate:

Reactii in fluxul de activitate

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cluburi / Clubs

O caracteristică importantă ce va fi disponibilă în IPS Community Suite 4.2 - Cluburi / Clubs. Cluburile reprezintă o modalitate de a sprijini şi dezvolta mini-comunităţile dintr-un site, ceva similar grupurilor de pe Facebook. Au fost multe solicitări pentru implementarea acestei funcţionalităţi de tip "social grup" în trecut, iar Cluburile sunt implementarea în IPS acestui concept. 

Directorul cluburilor

Directorul cluburilor

Pagina principală a unui club.

Pagina principală a unui club

Lista membrilor unui club

Lista membrilor unui club

Exemplu de conţinut într-un club (în acest caz, un subiect de discuţie - topic).

Exemplu de continut intr-un club

Şi multe altele ...

Funcţionalităţile de bază cuprind:

Tipuri de cluburi
Sunt disponibile patru tipuri de cluburi:

  1. Club public - pe care oricine le poate vedea şi poate participa fără să se alăture.
  2. Club deschis - pe care oricine le poate vedea şi se poate alătura.
  3. Club închis - pe care oricine le poate vedea în director, dar aderarea trebuie aprobată de un lider de club sau de un moderator al clubului. Utilizatorii non-membri ai clubului vor vedea numai lista de membri - nu vor putea vedea zona cu activităţi sau conţinutul postat.
  4. Club privat - care nu este afişat deloc, iar utilizatorii trebuie să fie invitaţi de un lider al clubului sau un moderator al clubului.

Administratorul site-ului, poate, bineînțeles, să configureze ce tipuri de cluburi pot fi create şi de către cine. Se poate permite, de exemplu, membrilor să creeze cluburi publice şi deschise, dar să permită doar unui grup "VIP" să creeze şi cluburi închise ori private.

Opţiunile de configurare a administratorului pentru crearea de cluburi.

Opțiunea de configurare a administratorului pentru crearea de cluburi

Membrii Cluburilor

Fiecare club poate avea trei categorii de membrii:

  • Lider - are toate permisiunile unui moderator şi poate adăuga şi alţi moderatori. De asemenea, pot adăuga zone de conţinut (a se vedea mai jos). Fondatorul clubului este automat un lider.
  • Moderatorii - aşa cum sugerează şi denumirea, au capacitatea de a modera conţinutul postat în cadrul clubului. Administratorul site-ului, poate defini ce instrumente de moderare pot fi utilizate. Se poate, de exemplu, să nu se permită ştergerea conţinutului din cluburi, dar să poată fi ascuns. Moderatorii pot, de asemenea, elimina membrii dintr-un club.
  • Membrii - toţi ceilalţi utilizatori care se alătură clubului.

Permisiunile de moderare disponibile pentru moderatorii clubului

Permisiunile de moderare disponibile pentru moderatorii clubului

Administratorul site-ului şi moderatorii cu permisiunile corespunzătoare, au acces şi pot să modereze în orice Club, indiferent dacă sunt sau nu sunt membri ai acestuia.

Cluburile pot fi create de orice utilizator care are permisiunile necesare. Acest lucru este controlat de administrator din setările normale privind permisiunile.

Pentru cluburile închise, există un proces de aprobare. Utilizatorii pot cere să se alăture şi cererea trebuie să fie aprobată de un lider. Liderii primesc o notificare atunci când un utilizator solicită să se alăture în club. Utilizatorul primeşte la rândul său o notificare atunci când cererea este aprobată sau respinsă.

Aprobarea şi refuzarea solicitărilor de înscriere

Conţinutul cluburilor

Liderul clubului poate adăuga o varietate de zone de conţinut în club - forumuri, calendare, bloguri şi aşa mai departe. Este important de reţinut că aceste zone de conţinut sunt complet funcţionale, la fel cum sunt şi în celălalte zone ale site-ului. Ele vor apărea în rezultatele căutării, în fluxurile de activităţi, utilizatorii le pot urmări, le pot încorpora în alte postări şi aşa mai departe. Dacă un utilizator are permisiunea să vadă un forum (de exemplu), tot la fel şi în cazul unui club, acesta poate interacţiona exact ca şi în alte forumuri pe care are permisiunea să le vădă, iar acelaşi lucru este valabil şi pentru toate celelalte tipuri de conţinut (blog, calendar, galerie, bibliotecă fişiere etc).

Fiecare zonă de conţinut pe care o adaugă un lider poate avea un titlu personalizat şi va apărea în pagina de navigare din club. Aceasta înseamnă, de exemplu, că pot exista mai multe forumuri în cadrul unui club care pot avea şi nume diferit.

Adăugarea mai multor zone de conţinut la un club.

Adăugarea de zone de conţinut la un club

Câmpuri personalizate ale Clubului

Cluburile pot avea şi câmpuri personalizate. Câmpurile personalizate sunt stabilite de administratorul site-ului şi pot fi selectate de liderii de cluburi. Valorile selectate de aceştia sunt afişate împreună cu descrierea clubului, pe pagina de start a clubului.

Câmpuri personalizate într-un club

În pagina Directorul cluburilor, utilizatorii pot filtra căutările prin intermediul câmpurilor personalizate ale clubului.

Filtrarea cluburilor

Locaţiile Cluburilor

Cluburile au suport integrat pentru Google Maps, permiţând membrilor să specifice o locaţie fizică a clubului lor. Spre exemplu, în cazul unei comunităţii pentru pasionaţii de maşini, fiecare club ar putea fi bazat pe întâlnirile unei anumite regiuni. Liderul clubului poate specifica locaţia la înfiinţarea clubului, iar clubul este afişat pe hartă şi în pagina directorul cluburilor:

Locațiile Cluburilor

iar în club, se afişează şi locaţia acestuia:

Locaţia clubului

Afişarea cluburilor

Sunt două moduri de a afişa head-urile clubului - modul standard, prezentat în capturile de ecran de mai sus, dar şi o opţiune de afişare pe bara laterală (sidebar). Acest aspect îl stabilește administratorul pentru întreg site-ul (setare globală), nu poate fi diferită pentru fiecare club în parte.

Afişare clubului pe bara laterală

Afişarea clubului in bara laterală

Moduri de utilizare a cluburilor

Există o mulţime de posibilităţi pentru utilizarea cluburilor în afara modului clasc de a permite utilizatorilor să îşi creeze propriile grupuri. Spre exemplu pot fi denumite altfel decât "cluburi", dacă această denumire nu se potriveşte modului de utilizare. Pot fi redenumite în "departamente" şi se pot crea grupuri private după necesităţi. Acest lucru ar permite fiecărui departament să aibă propria sa comunitate, cu propriile sale forumuri, galerii, partajarea de fişiere şi aşa mai departe, private şi/sau separate de alte departamente.

În mod similar, ar putea fi utilizate foarte bine şi în situaţiile comunităţilor de jocuri video. Utilizând Cluburile, se pot crea o mini-comunităţi pentru fiecare dintre jocuri, cu forumuri, galerii şi aşa mai departe.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Marius
      de Marius
      Invision Power Board - Invision Power Services (IPS)
      Scurt istoric
      Invision Power Board (prescurtat: IPB sau IP.Board) este un software în special pentru forumuri produs de Invision Power Services Inc.
      Este scris în PHP şi foloseşte ca sistem de management al bazelor de date în primul rând MySQL.
      Invision Power Board este un produs comercial, iar în jurul acestuia există formată o mare comunitate de modding* iar multe dintre aceste modificări sunt gratuite. În plus, se găsesc şi oferte pentru descărcarea unui număr însemnat de teme (skins) gratuite cât şi plătite.
      * - Modding este o expresie ce este derivată din verbul "modifică". Modding se referă la actul de a modifica o bucată de hardware ori software sau orice altceva, pentru a efectua o funcţie ce nu a fost iniţial concepută de către proiectant.
      Invision Power Services (IPS) a fost creat de Matt Mecham şi Warner Charles în 2002, după ce au părăsit Jarvis Entertainment Group (cei care au produs IkonBoard). Primul lor produs a fost Invision Power Board, un pachet software pentru forumuri şi care a adunat foarte repede o comunitate de utilizatori ai fostului IkonBoard.
    • valii
      de valii
      Buna Seara ! 
      Cum as putea obtine la avatarele de pe forum efectul de apropiere al pozelor de pe gsp.ro !
      http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1-100.html
      Sper ca nu fac reclama gratuita acesti site !
       
    • Marius
      de Marius
      IP.Board foloseşte cookie-uri, pentru a salva sesiunile de logare ale utilizatorilor şi preferinţele acestora. Cookie-urile sunt stocate pe computerul fiecărui utilizator, şi ii permite să rămână conectat chiar si după ce a părăsit forumul.
      Aceste setări controlează modul în care cookie-urile sunt trimise la utilizator, iar o cauză frecventă privind probleme de conectare apare atunci când aceste setări sunt facute incorect.

      În mod normal, puteţi lăsa necompletate toate setarile privind cookie-urile şi IP.Board va folosi setarile implicite. In cazul în care aveţi probleme sau conflicte ce tin de cookie-uri, aveţi posibilitatea să modificaţi aceste setări.

      In ACP > System > Tools / Settings > System > Server Environment > Cookies

      Cookie Domain: trebuie să fie numele de domeniu al site-ului. Nu uitati ca înainte de numele de domeniu al forumului trebuie să existe un punct (.)

      Cookie Prefix: acest campnu trebuie completat decât dacă aveţi mai multe forumuri IP.Board pe server. În astfel de cazuri, puteţi introduce orice valoare pentru acest domeniu, atât timp cât valoarea este diferită pentru fiecare forum.

      Cookie path: aici trebuie să fie calea pt. cookie-uri catre domeniul forumului dvs. De exemplu, dacă forumul tau este la siteultau.ro/forum trebuie să introduceţi "/forum"

      Exemple:
      Dacă forumul este la adresa http://www.exemplu.ro/forum trebuie să introduceţi .exemplu.ro la Cookie domain si /forum la Cookie path
      Dacă forumul este la adresa http://www.exemplu.ro trebuie să introduceţi .exemplu.ro la Cookie domain si lasati liber la celalalte setari
      Dacă forumul este la adresa http://subdomeniu.exemplu.ro/ trebuie să introduceţi .subdomeniu.exemplu.ro la Cookie domain si lasati liber la celalalte setari

      Mai există, de asemenea, cateva setări referitoare la cookie-uri, pe care le puteţi configura si le gasiti în ACP > System tab > Security and Privacy:

      Member's log in key Expiration: Această setare dictează cât timp sesiunea "Remember Login" va fi valabila atunci cand utilizatorul o bifeaza in pagina de logare.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.