dragos_suma

Martor EPC si CHECK ENGINE aprinsi in bord - VW Polo 1.4 benzina

5 postări în acest subiect de discuţie

Am deschis acest topic intrucat sunt posesor al unui VW Polo 9N din 2004 motor de 1.4 16v , cod motor BBY :blink:.

Si acum sa trecem la problemele serioase ale masinii. Am 2 martori aprinsi in bord: EPC si Lambda. Chestia ciudata este ca acesti 2 martori se aprind decat cand merg linistit cu masina, si ca sa fiu mai explicit in regimul de turatie 1750 - 2500 rpm, adica fix unde toata lumea spune ca motorul merge "bine" si consuma putin. Daca ma consider "pilot" si incep sa explorez limitele techologice ale motorului , 4500- 5700 rpm, nu mi se aprinde nici un martor.

In prima faza am considerat ca totul este cauza de clapeta de acceleratie , vana fluture , ca s-o fi murdarit si de aici mai putin aer si o ardere incompleta a benzinei si implicit mai multe noxe ceeea ce ar explica martorul de sonda Lambda. Deci a curat-o . O perioada a mers fara probleme si intr-o dimineata cei 2 martori s-au aprins dinou.

Am zis o e de le filtre s-au imbacsit si de aici o ardere mai proasta. Le-am schimbat si pe alea si pentru o mai multa siguranta am schimbat si bujiile(proasta alegere am pus BOSCH si trebuia sa pun NGK). Masina si-a revenit si eu eram fericit. Si iar s-a intamplat cei 2 martori s-au aprins.

Deja nu stiu ce sa ii mai fac, sau ce sa mai cred. Am gasit pe net o multitudine de cauze pentru cei 2 indicatori si tot o multitudine de remedii de la schimba benzina la schimba softul motorului.

So .... va rog sa ajutati un biet posesor de Polo ce tine poate prea mult la masina lui :)

Modificat de Marius
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Publicitatea este afişată doar vizitatorilor. - Click aici pentru înregistrare

Inainte de a schimba "dupa ureche", iti recomand sa faci o diagnoza auto. Ai PM (daca esti din Bucuresti)

Modificat de cristi98
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Dragos

Trebuie sa faci un update de soft pentru ECU, versiunea ta de soft curenta probabil este 4448. Se poate verifica cu un Vag Com, intrand la sectiunea "Component" unde vei gasii ceva de genul: " Component: Magneti Marelli 4MW 4448", iar ultimele 4 cifre sunt versiunea de soft.

Iti trebuie ultima versiune de soft la tipul asta de motor, care stiu ca era 5948. Posibil sa mai fi aparut si altele mai noi.

Update-ul il poti face numai la o reprezentanta VW.

Discutii referitoare cealalta eroare gasesti aici : Martor EPC

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cele mai frecvente motive pentru aprinderea martorului EPC:

  • defectarea sezorului de la pedala de frana
  • arderea ambelor becurilor de la stopurile de frana

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o problema. Am un polo benzinar de 3 luni si imi sta aprin in bord Check Engine. Am facut o diagnoza si mi-a spus ca am o problema cu o bujie. Am schimbat respectiva bujie si tot aceeasi problema. Imi poate da cineva o parere?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.