Publicitatea este afişată doar vizitatorilor. - Click aici pentru înregistrare

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat   

  1. Săptămâna trecută
  2. Barbierul din Siberia, Calauza,
  3. Mai devreme
  4. Nu cred ca este de ajuns doar sa te dai cu un anumit unguent sau sa faci o cura cu pastile ca sa scapi in totalitate de cosuri.
  5. Hehe, am vazut reclama.. Nu este acelasi, dar produsul il pot recomanda. Este bun si calmeaza.
  6. Si sampoanele se dovedesc a fi destul de utile, mai ales daca vrei sa opresti caderea parului. Mai nasol e ca unele au multe chimicale in compozitie care in timp pot duce la degradarea parului.
  7. Din ce stiu eu si barbatii fac celulita, dar intr-o proportie mult mai mica in comparatie cu femeile. Sportul trebuie sa fie prezent in programul nostru tot timpul.
  8. Ai avut rezultate cu produsul acela ori ba?
  9. Pentru eliminarea sforaitului se poate face si operatie la nivel orl. Operatia poate vindeca cauza care duce la eliminarea sforaitului.
  10. Promovarea conţinutului / Promoting Content Există multe modalităţi de dezvoltare a unei comunităţii, cum sunt newsletters, publicitate pe alte site-uri şi aşa mai departe. IPS Community Suite 4.2 pune la dispoziţie un nou instrument: Promoţii - Promovarea conţinutului / Promoting Content. Nu există niciun dubiu referitor la popularitatea reţelelor sociale. În întreaga lume, Facebook are 1,86 miliarde de utilizatori activi lunar. În fiecare zi, milioane de oameni folosesc Facebook pentru a vorbi cu prietenii, pentru a discuta despre diferite interese şi pentru a găsi noi oameni cu care să se conecteze. Din aceşti 1,86 miliarde de persoane, o bună parte dintre ei discută în mod activ subiectele care se regăsesc şi în forumuri. Asta înseamnă că există o posibilitate destul de bună pentru a promova conţinutul din comunitate şi de a atrage noi utilizatori care să participe la discuţiile de pe forum. IPS Community Suite 4.2 introduce o modalitate nouă de promovare a conţinutul direct pe pagina Facebook şi pe contul de Twitter al site-ului. Prima etapă constă în configurarea funcţiei din panoul de administrare. Sistemul gidează pentru parcurgerea fiecărui pas necesar de conectare la conturile Facebook şi Twitter. După activarea opţiunii Facebook, se poate selecta orice pagină de Facebook pe care o administraţi. Panoul de administrare oferă, de asemenea, opţiuni de programare şi permisiuni. Se pot seta anumite ore pentru momentul în care conţinutul va fi postat. Facebook şi Twitter au instrumentele analitice ce determină frecvenţa utilizatorilor online şi se poate stabili timpul care atrage cea mai bună audienţă. Există posibilitatea unui control complet asupra persoanelor care pot promova elemente de conţinut pe paginile de social media. Se poate specifica un anumit grup de membrii sau se pot alege membri individuali. După efectuarea setărilor de backend, se poate trece la promovarea conţinutului. Fiecare element de conţinut, cum sunt subiectele de discuţii (topicuri), albume din galerie, postarile din blog sau articole din prima pagină, au fiecare propriul său buton Promovează / Promote. Fiecare postare şi comentariu pot fi, de asemenea, promovate individual, ceea ce reprezintă o modalitate uşoară de a distribui un conţinut de calitate vizitatorilor de pe reţelele sociale. După ce se dă clicl pe acestă opţiune, se afişează pagina de distribuire. Pe această pagină se poate personaliza textul trimis pentru fiecare canal social media. Se observă, de asemenea, rubrica cu plus în chenar verde care promovează elementul de conţinut în propriul website. Pagina de distribuire are capacitatea de a extrage ataşamentele deja adăugate în postare, dar oferă şi posibilitatea să fie încărcate alte imagini. Twitter poate utiliza până la 4 imagini, iar Facebook permite 1000 de imagini pe album. După completare şi alegerea imaginilor, se poate programa distibuirea conţinutului. Se poate seta o anumită dată şi oră dacă se doreşte spre exemplu desfăşurarea unei campanii de promovare ori alt eveniment. Foarte uşor se pot vedea şi verifica starea articolelor aflate în aşteptare ori distribuite de către moderatori. Mai sus, am precizat despre faptul că sistemul are capacitatea de a promova conţinut în propriul website. Promovarea articolelor ori postărilor în conţinut în propriul website permite administratorilor, să promoveze elementele de conţinut interesant. Această modalitate foarte bună permite utilizatorilor să exploreze mai uşor conţinutul considerat important şi de calitate de echipa administrativă. IPS Community Suite 4.2 oferă administratorului instrumentele necesare pentru a atrage noi utilizatori de pe reţelele sociale prin conectarea cu un singur click şi prin funcţionalitatea de distribuire a conţinutului.
  11. Buna Ziua am si eu O problema cu un Opel corsa b 1999 1.2 16v benzina nu se alimenteaza foarte bine nu stiu ce are mise aprinde ceva pe bord cekc si nu trage bn
  12. Cluburi / Clubs O caracteristică importantă ce va fi disponibilă în IPS Community Suite 4.2 - Cluburi / Clubs. Cluburile reprezintă o modalitate de a sprijini şi dezvolta mini-comunităţile dintr-un site, ceva similar grupurilor de pe Facebook. Au fost multe solicitări pentru implementarea acestei funcţionalităţi de tip "social grup" în trecut, iar Cluburile sunt implementarea în IPS acestui concept. Directorul cluburilor Pagina principală a unui club. Lista membrilor unui club Exemplu de conţinut într-un club (în acest caz, un subiect de discuţie - topic). Şi multe altele ... Funcţionalităţile de bază cuprind: Tipuri de cluburi Sunt disponibile patru tipuri de cluburi: Club public - pe care oricine le poate vedea şi poate participa fără să se alăture. Club deschis - pe care oricine le poate vedea şi se poate alătura. Club închis - pe care oricine le poate vedea în director, dar aderarea trebuie aprobată de un lider de club sau de un moderator al clubului. Utilizatorii non-membri ai clubului vor vedea numai lista de membri - nu vor putea vedea zona cu activităţi sau conţinutul postat. Club privat - care nu este afişat deloc, iar utilizatorii trebuie să fie invitaţi de un lider al clubului sau un moderator al clubului. Administratorul site-ului, poate, bineînțeles, să configureze ce tipuri de cluburi pot fi create şi de către cine. Se poate permite, de exemplu, membrilor să creeze cluburi publice şi deschise, dar să permită doar unui grup "VIP" să creeze şi cluburi închise ori private. Opţiunile de configurare a administratorului pentru crearea de cluburi. Membrii Cluburilor Fiecare club poate avea trei categorii de membrii: Lider - are toate permisiunile unui moderator şi poate adăuga şi alţi moderatori. De asemenea, pot adăuga zone de conţinut (a se vedea mai jos). Fondatorul clubului este automat un lider. Moderatorii - aşa cum sugerează şi denumirea, au capacitatea de a modera conţinutul postat în cadrul clubului. Administratorul site-ului, poate defini ce instrumente de moderare pot fi utilizate. Se poate, de exemplu, să nu se permită ştergerea conţinutului din cluburi, dar să poată fi ascuns. Moderatorii pot, de asemenea, elimina membrii dintr-un club. Membrii - toţi ceilalţi utilizatori care se alătură clubului. Permisiunile de moderare disponibile pentru moderatorii clubului Administratorul site-ului şi moderatorii cu permisiunile corespunzătoare, au acces şi pot să modereze în orice Club, indiferent dacă sunt sau nu sunt membri ai acestuia. Cluburile pot fi create de orice utilizator care are permisiunile necesare. Acest lucru este controlat de administrator din setările normale privind permisiunile. Pentru cluburile închise, există un proces de aprobare. Utilizatorii pot cere să se alăture şi cererea trebuie să fie aprobată de un lider. Liderii primesc o notificare atunci când un utilizator solicită să se alăture în club. Utilizatorul primeşte la rândul său o notificare atunci când cererea este aprobată sau respinsă. Conţinutul cluburilor Liderul clubului poate adăuga o varietate de zone de conţinut în club - forumuri, calendare, bloguri şi aşa mai departe. Este important de reţinut că aceste zone de conţinut sunt complet funcţionale, la fel cum sunt şi în celălalte zone ale site-ului. Ele vor apărea în rezultatele căutării, în fluxurile de activităţi, utilizatorii le pot urmări, le pot încorpora în alte postări şi aşa mai departe. Dacă un utilizator are permisiunea să vadă un forum (de exemplu), tot la fel şi în cazul unui club, acesta poate interacţiona exact ca şi în alte forumuri pe care are permisiunea să le vădă, iar acelaşi lucru este valabil şi pentru toate celelalte tipuri de conţinut (blog, calendar, galerie, bibliotecă fişiere etc). Fiecare zonă de conţinut pe care o adaugă un lider poate avea un titlu personalizat şi va apărea în pagina de navigare din club. Aceasta înseamnă, de exemplu, că pot exista mai multe forumuri în cadrul unui club care pot avea şi nume diferit. Adăugarea mai multor zone de conţinut la un club. Câmpuri personalizate ale Clubului Cluburile pot avea şi câmpuri personalizate. Câmpurile personalizate sunt stabilite de administratorul site-ului şi pot fi selectate de liderii de cluburi. Valorile selectate de aceştia sunt afişate împreună cu descrierea clubului, pe pagina de start a clubului. În pagina Directorul cluburilor, utilizatorii pot filtra căutările prin intermediul câmpurilor personalizate ale clubului. Locaţiile Cluburilor Cluburile au suport integrat pentru Google Maps, permiţând membrilor să specifice o locaţie fizică a clubului lor. Spre exemplu, în cazul unei comunităţii pentru pasionaţii de maşini, fiecare club ar putea fi bazat pe întâlnirile unei anumite regiuni. Liderul clubului poate specifica locaţia la înfiinţarea clubului, iar clubul este afişat pe hartă şi în pagina directorul cluburilor: iar în club, se afişează şi locaţia acestuia: Afişarea cluburilor Sunt două moduri de a afişa head-urile clubului - modul standard, prezentat în capturile de ecran de mai sus, dar şi o opţiune de afişare pe bara laterală (sidebar). Acest aspect îl stabilește administratorul pentru întreg site-ul (setare globală), nu poate fi diferită pentru fiecare club în parte. Afişare clubului pe bara laterală Moduri de utilizare a cluburilor Există o mulţime de posibilităţi pentru utilizarea cluburilor în afara modului clasc de a permite utilizatorilor să îşi creeze propriile grupuri. Spre exemplu pot fi denumite altfel decât "cluburi", dacă această denumire nu se potriveşte modului de utilizare. Pot fi redenumite în "departamente" şi se pot crea grupuri private după necesităţi. Acest lucru ar permite fiecărui departament să aibă propria sa comunitate, cu propriile sale forumuri, galerii, partajarea de fişiere şi aşa mai departe, private şi/sau separate de alte departamente. În mod similar, ar putea fi utilizate foarte bine şi în situaţiile comunităţilor de jocuri video. Utilizând Cluburile, se pot crea o mini-comunităţi pentru fiecare dintre jocuri, cu forumuri, galerii şi aşa mai departe.
  13. Reacţii / Reactions IPS Community Suite are de ceva vreme un sistem de reputaţie, cu voturi pozitive şi negative, ulterior actualizat şi cu un sistem "Îmi place / Like" ca alternativă. Începând cu IPS 4.2 sistemul de reputaţie primeşte o nouă actualizare şi introduce: REACŢIILE. Pur şi simplu, reacţiile permit utilizatorilor să-şi exprime mai multe sentimente referitoare la conţinut, la fel cum sunt în prezent pe reţelele sociale. Modul de funcţionare la o postare şi opţiunile oferite. Ceea ce se vede în imaginea animată de mai sus, este setarea implicită pentru un site care a utilizat sistemul Îmi place / Like în versiunea 4.1. În mod implicit vor fi 5 reacţii: Îmi place - Like Mulţumesc - Thanks Confuz - Confused Trist - Sad Râs Haha - Laugh Haha Site-urile care utilizează în prezent sistemul de reputaţie cu voturi pozitive / negative, primesc această actualizare ce conţine şi Reacţii, însă acestea vor fi dezactivate în mod implicit, iar noul sistem de reputaţie va afişa în continuare voturile pozitive / negative. Se oferă astfel administratorilor flexibilitatea să decide care dintre noile sisteme doresc să le utilizeze. Acestea sunt elementele de bază, dar sistemul oferă şi alte opţiuni de configurare. În primul rând, se pot adăuga propriile reacţii, personalizate după dorinţa şi nevoile fiecărui administrator de site. Spre exemplu, dincolo de reacţiile implicite, unele site-uri vor adăuga reacţii specifice situaţiei lor: "de acord" şi "dezacord" pe care utilizatorii să le folosească atunci când răspund la discuţii. Într-o comunitate de jocuri, se pot înlocui pictogramele cu ceva grafic dintr-un joc video şi aşa mai departe. Există o multitudine de posibilităţi. Pentru fiecare reacţie configurată în ACP poate fi ajustat numărul reputaţiei pentru autorul postării - o reacţie poate fi pozitivă (adică acordarea unui punct de reputaţie), negativă (adică scăderea unui punct de reputaţie) sau neutră (adică păstrează reputaţia neschimbată). Numărul de reputaţie totală a unui utilizator este afişat în continuare pe profilul acestuia. În situaţia în care nu se doreşte utilizarea noilor reacţii din orice motiv, acestea pot fi dezactivate parţial sau în totalitate. Site-urile care utilizează în prezent sistemul cu voturi pozitive / negative şi nu afişează lista cu utilizatori care au acordat reputaţie, în schimb, prezintă un scor global de reputaţie pentru conţinut, pot menţine această modalitate chiar dacă nu vor mai folosi voturile pozitive sau negative. Acest lucru e util mai ales când se intenţionează folosirea unui sistem de genul "de acord / dezacord" ori unde scorul conţinutului este important pentru respectivul site. Se poate vedea cine a reacţionat la conţinut, dând click pe numărul de reacţii individuale sau pe scorul general de reputaţie, dacă este activată respectiva setare. Aceasta rămâne o setare de permisiune care se poate aplica pentru fiecare grup de membrii. Pe dispozitivele cu touch (mobile) interfaţa arată astfel: Reacţiile se integrează foarte bine cu toate zonele site-ului, inclusiv în postările recomandate: şi în fluxul de activitate:
  14. Recomand gama vivese senso duo impreuna cu uleiul de cocos :). Efectele sunt mult mai rapide.
  15. Nu stiu daca nu este acelasi :). Nu am vazut reclama, dar o voi cauta. Este posibil ca reclama sa fie pentru flexa plus
  16. Eu pot spune ca am folosit in combinatie cu alte produse si efectele au fost foarte bune. Acest lucru l-am facut la recomandare, produsele se numesc vivese senso duo si sunt compuse din sampon si ulei. Recomand aceasta tehnica
  17. Eu de exemplu pot recomanda crema Perle Bleue, pe care o folosesc intamplator (este o crema cumparata de mama). Efectele sunt bunicele si crema pot spune ca isi merita si pretul. Mama spune ca este primul produs pe care il are si de care este foarte multumita De asemenea am uitat sa adaug ca este si foarte interesant acest produs pentru ca este compus dintr-o fiola si crema. Fiola are un extract, parca din alge de zapada din ceea ce imi amitesc. Se amesteca si din informatiile expertilor cremei fiecare ten isi poate adapta amestecul perfect, care chiar poate da rezultate
  18. Cred ca rezultate bune se pot obtine si cu combinatii de plante sau de legume cu caracter afrodisiac. Merita incercat!
  19. Adăugarea unui eveniment similar în Calendar / Calendar - Add Similar Event Pentru evenimentele recurente care nu au un program regulat şi care necesită crearea unui nou eveniment de fiecare dată, în care trebuie reintroduse manual informaţiile pentru descrierea evenimentului, locaţia, fotografia de copertă, opţiunile RSVP şi aşa mai departe, iar singurul lucru care se schimbă faţă de un eveniment anterior este data şi ora, IPS a adăugat opţiunea "Eveniment similar / Similar Event". După ce se accesează butonul "Adăugaţi un eveniment similar", se afişază formularul de adăugare a unui nou eveniment, care va avea toate informațiile despre eveniment deja completate. Se mai adăugă data şi ora, după care se efectuează modificările necesare şi se publică noul eveniment. Această opţiune este afişată doar autorului evenimentului original.
  20. Iniţială în fotografia de profil / Letter Profile Photos În prezent IPS Community Suite afişează o fotografie de profil implicită atunci când utilizatorii nu îşi pun o fotografie de profil (avatar) pentru contul lor. Conform cu tendinţele actuale ale internetului IPS a adăugat o funcţionalitate nouă software-ului: Iniţiala în fotografia de profil / Letter Profile Photos În momentul în care se face upgrade (actualizarea softului la versiunea IPS 4.2), administratorul va trebuii să aleagă dacă doreşte să utilizeze în continuare fotografii de profil cu iniţiale (litere) sau doreşte să păstreze fotografia de profil generică generică utilizată în prezent. Acest lucru se poate modifica şi ulterior după actualizare în AdminCP. Lista membrilor în Admin CP Culorile nu sunt setate pentru fiecare literă, ci sunt alese aleatoriu. Se poate observa în captura de ecran că fiecare fotografie cu litera "A" are o culoare diferită. Iniţiale în fotografiile de profil într-un widget din sidebar.
  21. Majoritatea suplimentelor sunt bune cu conditia sa se faca sport si sa se urmeze o dieta alimentara. Mancarea pe care o consumi e responsabila inclusiv de aparitia celulitei.
  22. Îmbunătăţiri SEO Îmbunătăţirile SEO sunt operaţiuni complexe, cu abordări diferite mai mult ori mai puţin subiective, dar există aspecte pe care toată lumea le cunoaşte şi sunt recunoscute de Google ca bune practici. În contextul abordărilor moderne referitoare la tehnicile SEO, era timpul ca şi IPS Community Suite să primească o revizuire şi o actualizare. Din păcate, nu există capturi de ecran frumoase pe această temă, deoarece toate acestea operaţiuni sunt exclusiv aspecte din spatele scenei, dar cu toatea astea este foarte util să fie cunoscute. Unele dintre aceste informaţii pot fi puţin prea tehnice şi greu de înţeles pentru persoanele neinteresate de acest domeniu, dar se pot căuta pe internet mai multe informaţii despre aceste tehnologii, în situaţia în care cineva e cuprins de curiozitate. Se trece de la vechile date structurate HTML la JSON-LD şi se îmbunătăţeşte marcajul existent cu adăugiri sensibile. Calendarul, blogul, forumul şi paginile (articolele) vor fi marcate pentru Rich Snippets (este o tehnică de optimizarea internă a paginilor unui site). A fost revizuit marcajului schema.org şi adăugate îmbunătăţiri unde era cazul. Utilizarea sitelinks search şi a altor marcări sensibile, cum e spre exemplu marcarea site-ului web şi a logo-ului. Adăugarea opţiunilor pentru administratorilor ce permit conectarea site-ului cu profilul social media în AdminCP, ce va afişa apoi link-urile în subsol şi afişarea în marcajele schema.org. Remedierea numeroaselor probleme de titlu duplicat. Examinarea şi asigurarea că etichetele nofollow / noindex sunt utilizate în zonele corespunzătoare. Adăugarea etichetelor de articole (tag-urile) în HTML meta tags Adăugarea <link rel="next" value="next page url"> ce ajută motoarele de căutare să recunoască pagina următoare / anterioară.
  23. Administrarea dispozitivelor / Device Management Una dintre noile funcţii pe partea tehnică adăugate în IPS 4.2 sunt jurnale detaliate de conectare ale utilizatorilor, dispozitivele şi adresele IP utilizate de aceştia. Această nouă funcţie aduce câteva caracteristici noi: Notificarea unui nou dispozitiv de conectare Dacă este activată, utilizatorii pot primi o notificare prin e-mail atunci când un nou dispozitiv este utilizat pentru conectarea la contul lor: Când utilizatorul se conectează pentru prima dată, o cheie specială este generată să recunoască browser-ul pentru conectările ulterioare. Aceasta înseamnă că e-mailul de notificare nu se trimite pentru fiecare adresă IP nouă, pentru că ar fi foarte enervant în special pentru utilizatorii ce folosesc reţele în care adresa IP se modifică în mod regulat. Notificarea este trimisă doar atunci când un nou dispozitiv fizic sau un nou browser web se conetează în contul utilizatorului. Panou control - administrare dispozitive / UserCP Device Management Când funcţia jurnale de conectare este activată, în pagina de setări a utilizatorului se afişează o nouă pagină care arată toate dispozitivele folosite pentru conectare în ultimele 90 de zile (cele care ar putea fi în continuare conectate la contul de membru, dacă a fost bifată opţiunea "Ţine-mă minte / Remember Me"). Utilizatorii pot vedea dispozitivul, browserul, locaţia fizică (obţinută printr-o căutare geoIP) iar, când este cazul, modul în care a fost procesată conectarea (de exemplu, dacă se conectează prin intermediul Facebook sau Twitter etc.). Dacă a bifat opţiunea "Ţine-mă minte / Remember Me" la momentul conectării, pot să-l anuleze în orice moment. Dacă utilizatorul găseşte dispozitive pe care nu le recunoaşte, are posibilitatea să parcurgă din nou setările pentru siguranţa contului de membru. Administrarea dispozitivelor în AdminCP / AdminCP Device Management În AdminCP, administratorii pot vedea toate dispozitivele şi IP-urile utilizate de un membru. De asemenea, pot dezactiva autentificarea automată pentru orice dispozitiv. Pagina de membru din AdminCP afişează cele mai recente dispozitive şi adrese IP utilizate. Afişarea detaliilor unui dispozitiv De asemenea, sistemul poate detecta când un alt utilizator foloseşte acelaşi dispozitiv şi va afişa acest lucru în lista de dispozitive. Utilizatorii care partajează același dispozitiv
  24. Pentru articulatii e uplimentul ala la care face reclama actorul Zamfirescu. Dai peste tot de el pe internet:).
  25. Ştergere întârziată / decalată - Delayed Deletes Pentru situaţiile în care administratorii şterg accidental conţinut, iar ulterior îşi dau seama că nu este o decizie chiar bună, IPS a implementat o nouă funcţie Deleted Deletes - Ştergere întârziată / decalată, ce permite restabilirea cu uşurinţă conţinutul şters. Ştergerea conţinutului se va face exact aşa cum se procedează în mod normal, iar conţinutul va fi eliminat imediat. Principala diferenţă constă în faptul că se poate vizualiza conţinutul recent şters şi acesta poate fi restabilit, după dorinţe, în panoul de control al Moderatorului (Moderator CP).
  26. Cu stiguranta are nevoie de suplimentare. Am mai postat despre produsul acesta intr-un alt topic, revitalum mind plus se numeste. Nu stiu daca va fi de foarte mare ajutor, dar cu siguranta vor fi observate mici imbunatatiri... in cazul acesta orice ajutor poate fi bun multa bafta.
  27. suplimentul contine si lecitina de soia care este unul dintre cele mai puternice stimulatoare de memorie cunoscute. Nu dar de memorie, dar iti ofera si o stare de bine. Poate fi de mare ajutor
  1. Afişează mai mult